In je winkelmandje
0 producten

FAQ (veel gestelde vragen)

We proberen de informatie op onze webshop zo compleet mogelijk te maken. Het kan natuurlijk gebeuren dat er nog onduidelijkheden zijn. We hebbend de meest voorkomende vragen verzameld en verdeeld in de volgende categorieën:

Bestellingen, betalingen en prijzen
Verzending en levering
Retourzendingen,terugbetalingen en annuleringen
Mijn account
Garantie en klachten

Bestellingen, betalingen en prijzen

Op welke manieren kan ik betalen?

  • IDEAL (gratis)
  • Bankoverschrijving (gratis)
  • Pinnen (gratis)
  • Creditcard Visa of Mastercard
  • Op rekening, achteraf betalen met Klarna (+4%)

Is dat betalen wel veilig?

Alle betalingen geschieden middels een beveiligde SSL (Secure Sockets Layer) verbinding
Meer hierover in de pagina van onze klantenservice maar je kunt erop vertrouwen dat betalen 100 procent veilig is!

Zijn alle getoonde producten op voorraad?

Onze voorraad zoveel mogelijk actueel. Wij informeren je zo nauwkeurig mogelijk wat de levertijd is indien een product weer beschikbaar komt. Je hebt te allen tijde de keuze om te wachten of de bestelling te annuleren.

Zijn alle prijzen altijd actueel?

De prijzen zijn zoals getoond. En soms kun je profiteren van een aanbieding. Dit staat dan ook als zodanig vermeld.

 

Verzending en levering

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij maken gebruik van Post NL voor het leveren van jouw bestelling.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra wij jouw bestelling hebben aangemeld bij Post NL ontvang je een e-mail met daarin een Post NL track & trace code waarmee je de bestelling via internet kunt volgen.

Kan ik een ander bezorgadres aangeven?

Ja, je kunt in het bestelproces aangeven waar je je pakket wil laten bezorgen.

Krijg ik een bevestiging wanneer mijn product verstuurd is?

Ja, je krijgt twee berichten van ons. Als eerste direct een orderbevestiging. Mocht dit niet het geval zijn, zou de spamfilter de mail kunnen hebben tegen gehouden. Controleer ook even of je het juiste emailadres hebt ingevoerd. Daarna sturen we je nog een bericht wanneer je bestelling wordt verzonden.

Wat is de levertijd?

Wij leveren uit voorraad en verzenden het door jou bestelde product na betaling binnen 24 uur indien voor 12.00 uur besteld.

Hoe hoog zij de verzendkosten

We leveren alle producten boven de € 50,00 in Nederland gratis bij je aan huis en bij garantie of foutieve levering kun je de producten gratis retourneren. Onder de € 50,00 rekenen we een kleine bijdrage van € 3,95 in de verzendkosten

Kan ik een product laten bezorgen in het buitenland?

Voor Belgie en Luxemburg rekenen we onder de € 100,00,  € 3,95 aan verzendkosten, boven de € 100,00 is de verzending gratis.

Worden bestellingen dezelfde dag nog verzonden?

Plaats je je bestelling voor 12.00, dan verzenden we die dezelfde dag.

Hoe laat worden de bestellingen verzonden?

Om 16.00 versturen we alle pakketten zodat je ze de volgende dag in huis hebt.

 

Retourzendingen, terugbetalingen en annuleringen

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als je na de orderbevestiging alsnog wil annuleren,stuur ons dan een email en we halen de bestelling uit het systeem.

Wat kan ik doen als het product beschadigd ontvang?

Neem even contact met ons op en we gaan het voor je oplossen.

Als de maat toch niet goed blijkt te zijn?

Je kunt het product dan terugsturen. Op de antwoordkaart die bij je bestelling zit, kun je de nieuw gewenste maat noteren. We sturen je bestelling dan weer meteen naar je toe.

Wat kan ik doen als het product al snel kapot is?

Mocht je product tijdens normaal gebruik binnen 30 dagen kapot gaan en wil je hiervoor geen nieuwe ontvangen dan krijg je gewoon je geld terug.

Wat doe ik als ik een product heb ontvangen dat ik niet heb besteld?

Wij doen er alles aan om de levering zo correct mogelijk te verwerken. Mocht ondanks onze zorg een levering toch niet goed zijn dan kun je de bestelling kosteloos retourneren.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?

Geen probleem. Post NL biedt de zending bij de buren of de volgende dag nog een keer aan. Mocht je ook dan niet thuis zijn dan kun je het pakketje nog binnen 2 weken ophalen op het Postkantoor. Post NL zal je hierover informeren.

Hoe kan ik mijn geld terug vragen?

Op de antwoordkaart die bij je bestelling zit kun je je bankgegevens noteren. Als we het pakket weer hebben ontvangen, maken we de terugstorting meteen in orde.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?

Na ontvangst van de goederen geven wij onze betaalprovider DocData direct opdracht het bedrag terug te storten. Hier zit een verwerkingstijd in van ongeveer 3 dagen voor Ideal en bankoverschrijvingen. Voor creditcards is het afhankelijk van de maatschappij en wordt dit vaak meegenomen in de maandelijkse afrekening.


Mijn account

Moet ik een account aanmaken?

Wij gebruiken jouw gegevens als je een bestelling plaatst, je hoeft niet apart een account aan te maken. Je moet wel even een wachtwoord kiezen

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Vanzelfsprekend gaan wij zorgvuldig met jouw gegevens om en gebruiken deze slechts voor de  bestellingen of om je te informeren omtrent je bestelling. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat moet ik doen?

Vul je e-mail adres in welke je hebt gebruikt bij je bestelling en we sturen je de inloggevens per e-mail toe

Hoe weet ik of ik de juiste maat bestel?

Onder ieder product staat een tabblad met PASHULP. Hierin helpen we je de goede maat te bepalen.

 

Garantie en klachten

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Neem even contact met ons op en we gaan het zo goed mogelijk voor je oplossen.

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Op al onze producten krijg je minimaal 1 jaar garantie. Ben je van mening dat je klacht onder garantie valt neem dan vooral contact met ons op.

Wat valt er allemaal onder de garantie?   

Of de klacht onder garantie valt gaan we zo goed mogelijk beoordelen. Indien het een garantiegeval betreft hebben wij de keuze om het product te herstellen, vergoeden of te vervangen.

Beoordeling

Indien het geen garantie is zullen wij je een zo passend mogelijke oplossing aanbieden. Als wij beoordelen dat het product in aanmerking komt voor garantie, dan vervangen, vergoeden of herstellen wij niet alleen het product, maar vergoeden wij ook jouw verzendkosten.

The Footwear Company

Betalen bij The Footwear Company

Ideal (gratis), Bankoverschrijving (gratis), Klarna (+4%) en de creditcards Mastercard en Visa (gratis). Meer informatie? Zie onze klantenservice pagina

Nieuwsbrief