In je winkelmandje
0 producten

Ruilen of Retourneren

Uiteraard kun je bij ons altijd de aankoop ruilen of retourneren.

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heb je na het doen van je aankopen het recht op een bedenkperiode van 14 werkdagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag je terugsturen zonder opgaaf van reden. Enige voorwaarde is dat de producten in 100% nieuwstaat verkeren en, indien mogelijk, nog verpakt zijn in de originele verpakking. De verpakking mag je dusdanig verbreken als dat het nodig is om het product te passen of te bekijken.

In onze zending vind je een formulier waarin je kunt aangeven of je het product wilt ruilen of dat je je geld terug wilt. Als je het product wenst te ruilen dan heb je binnen 48 uur na onze ontvangst het nieuwe product weer binnen.
Let op: het (gedeeltelijk) retour zenden van bestellingen is altijd voor rekening en risico van de verzender.

TIP:

  • Verstuur je pakket eventueel aangetekend, dit is € 1,30 duurder dan een gewone zending, maar geeft je nog meer zekerheid dat de goederen bij ons aankomen
  • Bewaar je verzendbewijs minimaal 8 weken. Als er achteraf nog vragen komen over jouw retourzending dan valt deze altijd te traceren aan de hand van de Track & Trace Code die op je verzendbewijs staat

Frankeer de zending voldoende want onvoldoende gefrankeerde post wordt door ons geweigerd ongeacht de reden van retour. Draag er tevens a.u.b. zorg voor dat je het pakketje zorgvuldig verpakt.

Niet-goed-geld-terug garantie

Mochten de producten tijdens normaal gebruik binnen 30 dagen kapot gaan en wil je hiervoor geen nieuwe ontvangen dan krijg je gewoon je geld terug. De beoordeling of het product voor deze niet-goed-geld-terug garantie in aanmerking komt ligt bij onlybrands.nl. Ben je van mening dat je in aanmerking komt voor de niet-goed-geld terug garantie neem dan contact met ons op. Stuur ons een e-mail naar klantenservice@onlybrands.nl en geef hierin aan wat het probleem is eventueel vergezeld van een digitale foto.

Na ontvangst van je mail informeren wij je over onze retourprocedure.

Foutieve leveringen

Wij doen er alles aan om de levering zo correct mogelijk te verwerken. Mocht ondanks onze zorg een levering toch niet goed zijn dan kun je de bestelling kosteloos retourneren.

In geval van een foutieve levering neem je contact met ons op via klantenservice@onlybrands.nl en wij lossen het in principe dezelfde dag nog op.

Verpak je bestelling zorgvuldig om beschadigingen te voorkomen. De retourprocedure krijgt je na aanvraag per email toegestuurd. Hierbij houden we uiteraard rekening met jouw wensen.

Terugbetalingen

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

The Footwear Company

Betalen bij The Footwear Company

Ideal (gratis), Bankoverschrijving (gratis), Klarna (+4%) en de creditcards Mastercard en Visa (gratis). Meer informatie? Zie onze klantenservice pagina

Nieuwsbrief